Algemene voorwaarden

1. toepasselijkheid

Voor alle bestellingen in onze onlineshop gelden de volgende algemene voorwaarden. Onze online shop is uitsluitend gericht op consumenten.

Onder consument wordt verstaan een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf. Onder handelaar wordt verstaan: een natuurlijk persoon of rechtspersoon die handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf of degene die ten behoeve van hem handelt

2. contractuele partners, het sluiten van de overeenkomst

De koopovereenkomst komt tot stand met LichtjesAsociaal.be

Door de presentatie van de producten in de online-shop doen wij een bindend aanbod tot het sluiten van een overeenkomst met betrekking tot deze artikelen. U kunt de producten eerst vrijblijvend in het winkelmandje leggen en te allen tijde uw keuzes vóór het plaatsen van uw bindende bestelling corrigeren, door gebruikmaking van de in het bestelproces aangeboden en toegelichte correctiemogelijkheden. De overeenkomst komt tot stand door het aanklikken van de bestelknop. Het aanklikken van de bestelknop houdt een aanvaarding in van het aanbod inzake de goederen in het winkelmandje. Onmiddellijk na de verzending van de bestelling ontvangt u nogmaals per e-mail een bevestiging.

3. leveringsvoorwaarden

Naast de vermelde productprijzen kunnen er verzendkosten in rekening worden gebracht. Meer informatie over de verzendkosten vindt u bij de aanbiedingen.

Wij verzenden de goederen, het ophalen van de goederen door de klant is helaas niet mogelijk.

4. leveringen

wanneer ontvang ik mijn levering?

LichtjesAsociaal.be gebruikt een print on demand service wat inhoud dat producten aangemaakt worden op het ogenblik dat deze via de website besteld worden. Gebruikelijk duurt het 3-7 werkdagen om uw order te verwerken. Daarna een 6 tot 8 dagen voor de verzending.

van waar wordt mijn order verzonden?

LichtjesAsociaal.be gebruikt een print on demand service er zijn 2 vestigingen in Europa. 

1 vestiging in Barcelona Spanje, en 2 in Riga, Latvia. Afhankelijk van je woonplaats en de beschikbaarheid van het product kan uw order van 1 van de 2 vestigingen verzonden worden.

Mijn levering zou al moeten geleverd zijn maar is er nog steeds niet. Wat kan ik doen?

Voordat je ons contacteert kan je ons helpen met het volgende:

  • bekijk in je bevestigingsmail of je het correcte adres hebt ingevuld
  • Ga na bij de post of je pakketje niet achter gebleven is
  • Vraag bij je buren of je pakketje toevallig bij hen is afgeleverd

Wanneer je zeker bent dat je adres correct is, je pakketje niet bij de post is achtergelaten of je buren het hebben kan je ons contacteren op info@lichtjesasociaal.be

Indien je een fout vond in je leveringsadres kunnen we je een nieuw exemplaar opzenden maar zullen de verzendkosten voor eigen rekening zijn.    

3. bestellingen

Hoe worden je producten gemaakt?

Onze producten worden geproduceerd door een print on demand service.

Alle bestellingen worden op vraag afgedrukt dus we werken zonder stock.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je bestelling is verzonden  krijg je van ons een email met een tracking nummer waarmee je je bestelling kan volgen.

Ik heb een verkeerde of beschadigde bestelling ontvangen

Het spijt ons verschrikkelijk. Foutjes vallen helaas nooit helemaal uit te sluiten.

Zend ons binnen de 4 weken een email naar info@lichtjesasociaal.be met foto’s van het beschadigde product, bestelling nummer en zoveel mogelijk details omtrent je bestelling. We contacteren je zo spoedig mogelijk terug met een oplossing.

4. retours

wat is jullie retourbeleid?

We zijn een klein bedrijf net opgestart met z’n 2 dus we appreciëren het ten zeerste als je het terugzenden van je product heroverweegt. Doch, mocht het het geval zijn dat je echt niet tevreden bent over je aankoop kan je deze altijd terug op zenden binnen de 4 weken, neem daarvoor contact op via info@lichtjesasociaal.be

bieden jullie terugbetalingen aan?

Terugbetalingen kan zonder probleem wanneer je een verkeerd of een beschadigd product ontvangen hebt.

Zend binnen de 4 weken een email naar info@lichtjesasociaal.be met foto’s van het beschadigde product en we regelen een nieuw product voor jou of we betalen het beschadigde product terug.

kan ik een product wisselen voor een andere kleur of maat?

Onze producten worden op vraag gedrukt dus zijn unieke stukken. Momenteel kunnen we hierdoor helaas geen omruilingen aanbieden. We hebben bij elk product een maattabel voorzien om je perfecte maat terug te vinden.

Hoewel zeldzaam kan het gebeuren dat een product verkeerd gelabeld werd. Zend in dat geval binnen de 4 weken een email naar info@lichtjesasociaal.be met foto’s van het verkeerd gelabelde product en we zenden je een nieuw product of zorgen voor een terugbetaling.